23948sdkhjf

Lidl skal til festival de kommende tre år

Kæden har indgået en aftale med Langelandfestivalen.
Til sommer slår dagligvarekæden Lidl endnu engang dørene op til en 600 kvm. stor teltbutik på årets Langelandsfestival.

Discountkæden gjorde sin entre på festivalen sidste år, hvilket medførte en heftig debat ikke mindst blandt de lokale handlende og SuperBrugsen i Rudkøbing, der forudsagde et omsætningstab for forretningsliv.

Nu har den tyske discountkæde har indgået treårig aftale om teltbutik på Langelandsfestivalen.

For Lidl, gæsterne og festivalen var butikken sidste år en succes.

- Vi fik kun ros og meget positiv respons fra gæsterne efter sidste års festival, så vi satte os hurtigt ned med Lidl og blev enige om at tænke lidt længere. Det har været vigtigt for begge parter at få noget kontinuerlighed ind over, og udsigten til et treårigt samarbejde giver os rige muligheder for at yde en endnu bedre service for vores gæster til sommer og de efterfølgende år, siger Allan K. Pedersen, ejer af festivalen.
Læs mere om: Lidl
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125